ابزار رايگان وبلاگ

پایگاه فیلم های سینمایی




پایگاه فیلم های سینمایی


موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 87971
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

» بهترین فیلم های تاریخ سینما و بهترین های دهه گذشته به انتخاب راجر ایبرت

راجر ایبرت در مقاله‌ای بلند بر فهرست‌ها ی انتخابی مجلات معتبر در دوره‌های مختلف تقریبا تاخته و دلایل انتخاب‌ها را تجریه وتحلیل کرده است و یک جورهایی وتلویحا اعلام کرده که چندان به این سیاهه‌ها اعتقادی ندارد و شخصا نخستین بار در سال ۱۹۷۲ برای موسسه فیلم بریتانیا دست به چنین انتخاب‌هایی زده است وسنت را ادامه داده،. راجر ایبرت فهرستی که در سال ۲۰۰۲ به عنوان بر‌ترین فیلمهای تمام دوران انتخاب کرده بازهم تایید می‌کند اما او در ادامه می‌افزاید که ظرف ده سال گذشته فیلمهای خوبی ساخته شده که نمی‌توان از آن‌ها به آسانی گذشت و ان‌ها رقبای قدری برای قرار گرفتن در فهرست بهترین فیلمهای تمام دوران هستند:

فهرست بهترین فیلمهای تمام دوران به انتخاب راجر ایبرت در سال ۲۰۰۲:
آگیره خشم خدایان (هرتسوگ)
اکنون آخر الزمان (فرانسیس فورد کاپولا)
همشهری کین (ولز)
ده فرمان (کریشتف کیشلوفسکی)
زندگی شیرین (فدریکو فلینی)
ژنرال (باستر کیتن)
گاو خشمگین (اسکورسیزی)
۲۰۰۱: یک اودیسه فضایی (استنلی کوبریک)
داستان توکیو (یاسوجیرو ازو)
سرگیجه (هیچکاک)

اما فیلمهایی که ظرف ده سال گذشته تولید شده و به نظر ایبرت ارزش قرار گرفتن در فهرست بهترین‌های تمام دوران را دارد ویا به عبارتی ده فیلم بر‌تر ده سال گذشته عبار تند از:

اوراقچی (رامین بحرانی)
رفتگان (مارتین اسکورسیزی)
جونو (جیسن ریتمن)
هیولا (پتی جنکینز)
جایی برای پیرمرد‌ها نیست (برادران کوئن)
هزارتوی پن (گیرمو دل تورو)
یک جدایی (اصغر فرهادی)
شرم (استیو مکوئین)
نور خاموش (کارلوس ریگاردس)
سینکداکی، نیویورک (چارلی کوفمن)

وفیلمهایی که برای قرار گرفتن در سیاههٔ بهترین‌های تمام دوران به ذهن او آمده‌اند:
پنهان (می‌شایل هانکه)
فارگو (برادران کوئن)
مردی که لیبرتی والانس را کشت (جان فورد)
اتاق موسیقی (ساتیا جیت رای)
پرسونا (اینگمار برگمان)
قواعد بازی (ژان رنوآر)
مرد سوم (اورسن ولز)



نويسنده : HM | تاريخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» تحسین غیرمنتظره آیت الله قائم مقامی از فیلم اصغر فرهادی

آیت الله قائم مقامی از اساتید حوزه و دانشگاه در نشست علمی پژوهشی " روزهنر انقلاب اسلامی "که در حوزه هنری برگزار شد به شکل غیر منتظره و جالبی به تحسین از فیلم جدایی نادر ازسیمین ساخته اصغر فرهادی پرداخت.

آیت الله قائم مقامی از اساتید حوزه و دانشگاه در نشست علمی پژوهشی " روزهنر انقلاب اسلامی "که در حوزه هنری برگزار شد به شکل غیر منتظره و جالبی به تحسین از فیلم جدایی نادر ازسیمین ساخته اصغر فرهادی پرداخت.

اظهارات آیت الله قائم مقامی در حمایت از فیلم جدایی نادر ازسیمین با واکنش انتقادی مجری این برنامه مواجه شد که انتقاداتی نسبت به فیلم فرهادی داشت. آیت الله قائم مقامی در اظهارات خود با بیان اینکه فیلم جدایی نادرازسیمین رادر هنگام اکران سینماها ندیده گفت :پس از موفقیتهای بین المللی فیلم کنجکاو شدم تا این فیلم را ببینم ووقتی نسخه ویدئویی فیلم در شبکه نمایش خانگی منتشر شد آن را دیدم و به نظرم از ساختار و بیان قدرتمندی برخوردار بود و قصه روان باور پذیر ومنطقی داشت و بازیگران فیلم بازیهای خوبی ارائه داده بودند.

وی درادامه داد:من معتقدم در وادی نظری ساختار ومضمون یک اثر رابطه مستقیمی با هم دارند وهمانطور که فیلم فرهادی از یک ساختار خوبی برخوردار بود به همان نسبت نیز مضمون قوی ای داشت . آیت الله قائم مقامی تاکید کرد : به نظرم فیلم جدایی نادر ازسیمین پیروزی انسان در یک موقعیت دشوار است. این استاد حوزه ودانشگاه به فیلم ملک سلیمان ساخته شهریار بحرانی نیز اشاره کرد و با تحسین این فیلم نیز گفت: فیلمهایی چون ملک سلیمان و جدایی نادر ازسیمین قدمهایی برای رسیدن به هنر دینی هستند. آیت الله قائم مقامی تاکید کرد : اگر آقای فرهادی دراینجا بود حتما از او تشکر می کردم و اورا دعوت می کردم به استفاده ازاین زبان برای بیان اندیشه ها ومضامین والاتر .

 

شبکه ایران (www.inn.ir)



نويسنده : HM | تاريخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» «جدایی نادر از سیمین» نامزد دریافت جایزه اسکار ایتالیایی شد

فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی این دوره از مراسم اهدای جوایز ایتالیایی «دیوید دی دوناتلو» شد.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران (سینما پرس)، نامزدهای این دوره از مراسم اهدای جوایز «دیوید دی دوناتلو» (David di Donatello) در روز گذشته در حالی اعلام شد که جدیدترین ساخته اصغر فرهادی به نام «جدایی نادر از سیمین» نیز در بخش بهترین فیلم خارجی نامزد دریافت جایزه در این مراسم سالیانه شده است.

بنابر گزارش ایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریورتر، فیلم های سینمایی «بران» (Drive) به کارگردانی نیکولاس ویندینگ رفن، «هوگو» (Hugo) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، «عید ماه مارس» (Ides of March) به کارگردانی جورج کلونی و «درخت زندگی» (The Tree of Life) به کارگردانی ترنس مالیک نیز دیگر نامزدهای بخش بهترین فیلم خارجی این دوره از مراسم «دیوید دی دوناتلو» هستند.

همچنین فیلم سینمایی «داستان یک قتل عام» (Story of a Massacre) به کارگردانی مارکو تولیو گیوردانا با نامزد شدن در ۱۶ بخش، بالاتر از آثار نانی مورتی و پائولو سورنتینو و در صدر آثار نامزد شده در بخش های مختلف این مراسم سالیانه قرار گرفته است.

«داستان یک قتل عام» که داستان بمب گذاری «پیانتزا فونتانا» در سال ۱۹۶۹ ایتالیا را به تصویر می کشد، در بخش های بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین فیلمنامه، بهترین تهیه کنندگی و بهترین بازیگر نقش اول مرد (والریو ماستاندریا) و غیره نامزد دریافت جایزه شده است.

فیلم سینمایی «داستان یک قتل عام» از تاریخ ۳۰ مارس (۱۱ فروردین) بهار سال جاری روی پرده سینماهای ایتالیا رفته است و برخی از رسانه های این کشور اروپایی اعلام کرده اند که این فیلم سینمایی در بخش مسابقه این دوره از جشنواره فیلم کن نیز برای دریافت جایزه نخل طلایی این جشنواره فرانسوی به رقابت با سایر آثار مطرح و برجسته بین المللی می پردازد.

مارکو تولیو گیوردانا پیش از این در سال ۲۰۰۰ میلادی نیز برای ساخت فیلم سینمایی «یکصد گام» (One Hundred Steps) موفق به دریافت جایزه بهترین فیلمنامه این مراسم ایتالیایی شده است.

همچنین این کارگردان ایتالیایی در سال ۲۰۰۳ میلادی نیز برای ساخت فیلم سینمایی «بهترین جوانی» (The Best of Youth) توانست ۲ جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی مراسم اهدای جوایز «دیوید دی دوناتلو» را به خود اختصاص دهد.

فیلم های سینمایی «ما یک پاپ داریم» (We Have a Pope) به کارگردانی نانی مورتی و «اینجا باید همان جا باشد» (This Must Be the Place) به کارگردانی پائولو سورنتینو نیز به ترتیب با نامزد شدن در ۱۵ و ۱۴ بخش، پس از «داستان یک قتل عام» قرار گرفته اند.

«سزار باید بمیرد» (Ceaser Must Die) به کارگردانی برادران تاویانی که پیش از این موفق به دریافت جایزه خرس طلایی بهترین فیلم شصت و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلین شده است نیز دیگر اثری است که به همراه فیلم های سینمایی «داستان یک قتل عام»، «ما یک پاپ داریم» و «اینجا باید همان جا باشد» برای دریافت جایزه بهترین فیلم این دوره از مراسم اهدای جوایز «دیوید دی دوناتلو» به رقابت می پردازد.

فیلم سینمایی «ترافورما» (Terraferma) به کارگردانی امانوئل کریالز نیز دیگر نامزد بخش بهترین فیلم این مراسم سالیانه است. «ترافورما» در سال گذشته توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه هیات داروان جشنواره بین المللی فیلم ونیز را از آن خود کند.

همچنین مارکو تولیو گیوردانا، نانی مورتی، پائولو سورنتینو، برادران تاویانی و امانوئل کریالز به همراه فرزان اوزتک نیز نامزدهای بخش بهترین کارگردان این دوره از مراسم اهدای جوایز «دیوید دی دوناتلو» هستند.

فرزان اوزتک ساخت فیلم سینمایی «حس باشکوه» (Magnificent Presense) را برعهده داشته است.

همچنین بخش بهترین فیلمنامه این مراسم سالیانه نیز شاهد حضور فیلم های سینمایی «داستان یک قتل عام»، «ما یک پاپ داریم»، «اینجا باید همان جا باشد»، «سزار باید بمیرد» و «ناامید» (Chill!) به کارگردانی فرانسیسمو برونی است.

فیلم های سینمایی «کشتار» (Carbage) به کارگردانی رومن پولانسکی، «ملانکولیا» (Melancholia) به کارگردانی لارس فن تریه، «غیرقابل دسترس ها» (The Untouchables) به گارگردانی اولیویز ناکاشی و اریک تولدانو، «لو هاور» (Le Havre) به کارگردانی آکی کوریسماکی و «هنرمند» (The Artist) به کارگردانی میشل هازاناویسیوس نیز نامزدهای دریافت جایزه بهترین فیلم اروپایی این دوره از مراسم اهدای جوایز «دیوید دی دوناتلو» هستند.

«جدایی نادر از سیمین» در اسفند ماه سال گذشته توانست با شکست رقیبان برجسته ای مانند «سرسخت» (Bullhead) به کارگردانی ماسکل آر از بلژیک/ «پاورقی» (Footnote) به کارگردانی ژوزف سدار از رژیم صهیونیستی/ «در تاریکی» (In Darkness) به کارگردانی آگنیشکا هولاند از لهستان/ «آقای لاژار» (Monsieur Lazhar) به کارگردانس فیلیپ فالاردو از کانادا، جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان هشتاد و چهارمین دوره مراسم آکادمی اسکار را به خود اختصاص دهد.

اصغر فرهادی نیز برای نگارش فیلمنامه «جدایی نادر از سیمین» در بخش بهترین فیلمنامه غیراقتباسی این دوره از مراسم آکادمی اسکار نامزد دریافت جایزه شده بود که در نهایت موفق به دریافت این جایزه نشد.

فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» که توانست در نخستین حضور خود در عرصه بین المللی در زمستان سال ۱۳۸۹، جایزه خرس طلایی بهترین فیلم و خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد و زن شصت و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلین را دریافت کند، در اسفند ماه سال گذشته جوایز بهترین فیلم سی و هفتمین دوره مراسم اهدای جوایز فرانسوی «سزار» (Cesar awards)و مراسم اهدای جوایز «اسپیریت» (Spirit Awards) را از آن خود کرد.

همچنین «جدایی نادر از سیمین» که بازیگرانی مانند لیلا حاتمی، پیمان معادی، شهاب حسینی، ساره بیات، سارینا فرهادی، بابک کریمی و مریلا زارعی در این فیلم درام ایفای نقش کرده اند، پیش از این نیز توانست ۴ سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری (محمود سماک باشی)، بهترین فیلمبرداری (محمود کلاری)، بهترین فیلمنامه (اصغر فرهادی) و بهترین کارگردانی (اصغر فرهادی) بیست و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر را از آن خود کند.

«جدایی نادر از سیمین» که نامزد دریافت بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان این دوره از مراسم اهدای جوایز «بفتا» نیز شده بود، نتوانست این جایزه را از آن خود کند، اما جدیدترین ساخته اصغر فرهادی جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان شصت و نهمین دوره مراسم اهدای جوایز «گلدن گلوب» را به خود اختصاص داد.

جدیدترین ساخته اصغر فرهادی در یک سال گذشته نیز توانسته جوایز بهترین فیلم جشنواره ها، مراسم ها و انجمن های مهم و معتبر دنیا مانند «اسکرین آسیا پاسیفیک» (Asia Pacific Screen Awards)، مراسم اهدای جوایز «فیلم مستقل بریتانیایی» (British Independent Film Awards)، «انجمن منتقدان مطبوعاتی» (Broadcast Film Critics Association Awards)، «انجمن منتقدان فیلم شیکاگو» (Chicago Film Critics Association Awards)، «انجمن منتقدان فیلم لندن» (London Critics Circle Film Awards)، «جشنواره بین المللی فیلم سیدنی» (Sydney Film Festival) را دریافت کند.

این دوره از مراسم اهدای جوایز «دیوید دی دوناتلو» که از آن به عنوان اسکار ایتالیایی یاد می شود در تاریخ ۴ مه (۱۵ اردیبهشت) بهار سال جاری برگزار می شود.

خبرگزاری سینمای ایران



نويسنده : HM | تاريخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» اسکار بی اعتبار است

 

بلایی که اعضای آکادمی اسکار برسر مارتین اسکورسیزی طی بیست سال آوردند؛ حالا دارد برای کریستوفر نولان تکرار می شود. اسکار 75 را به یاد دارید؟جایی که دار و دسته نیویورکی شاهکار اسکورسیزی را هلاک کردند و استاد در سالن برگزاری سکته زد؟علی الظاهر همگی دست به یکی کرده اند تا در اسکار 83 همین بلا سر نولان و شاهکارش ، سرآغاز بیاید.گلدن گلوبی ها اینقدر ناجوانمرد بودند که هیچ جایزه ای را برای سرآغاز برنتابیدند. در واقع کریستوفر نولان مثل یک بچه مودب و بی آزار در سالن نشسته بود تا یکسری نورچشمی قدم به استیج بگذارند و به ریش سینما و ذات آن بخندند.شاید هم برای خالی نبودن عریضه ؛ شانسی برای اسکار فیلمنامه ی اوریژینال ، برای نولان باشد اما برای بهترین فیلم بعید میدانم. اعضای آکادمی حتی در فهرست 5 نفره بهترین کارگردان های نامزد کسب اسکار ؛نام نولان را از قلم انداختند هم چنانکه لئوناردو دی کاپریو را برای نامزدی بهترین هنرپیشه مرد به حساب نیاوردند



نويسنده : HM | تاريخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» اخرین مطالب

Hesher 2010
God of War: Ascension - خدای جنگ : معراج
One Flew Over the Cuckoo's Nest (پرواز بر فراز آشیانه فاخته)
The Lord of the Rings: The Return of the King (ارباب حلقه ها: بازگشت سلطان
Schindler's List (فهرست شیندلر)
The Dark Knight (شوالیه تاریکی)
بهترین فیلم های تاریخ سینما و بهترین های دهه گذشته به انتخاب راجر ایبرت
تحسین غیرمنتظره آیت الله قائم مقامی از فیلم اصغر فرهادی
«جدایی نادر از سیمین» نامزد دریافت جایزه اسکار ایتالیایی شد
اسکار بی اعتبار است
12 Angry Men (دوازده مرد خشمگین)
The Good, the Bad and the Ugly (خوب، بد، زشت)
فهرست نامزدها و برندگان جوایز اسکار 2010
Pulp Fiction (داستان عامه پسند)
The Godfather: Part II (پدرخوانده 2)
The Godfather (پدرخوانده)
The Shawshank Redemption (رستگاری در شائوشنگ)
نقد و بررسی فیلم Seven Samurai
10 فیلم برتر دنیا از دیدگاه سایت
معرفی فیلم Playback
معرفی فیلم Silent House
معرفی فیلم The Raid: Redemption
معرفی فیلم Wrath of the Titans
معرفی فیلم Titanic 3D
نقد و بررسی فیلم The Iron Lady
نقد و بررسی فیلم The Grey
نقد و بررسی فیلم Shame
کین خواهان و فروش جهانی180میلیون دلاری
تریلر آخرین اثر «ریدلی اسکات» منتشر شد / بهمراه لینک دانلود
پوسترهایG.I.JOE 2 و prometheus
نقش جوزف گوردون لویت در بتمن مشخص شد
تریلر سوم «ظهور شوالیه تاریکی» منتشر شد / دانلود تریلر
نخستین نگاره ازآرنولد در فیلم The Expendables 2
نقد و بررسی فیلم Ghost Rider: Spirit of Vengeance
نقد و بررسی فیلم Project X
نقد و بررسی فیلم John Carter
نقد و بررسی فیلم The Raid: Redemption
نقد و بررسی فیلم Wrath of the Titans
نقد و بررسی فیلم Case 39 2009



نويسنده : HM | تاريخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1398برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» کین خواهان و فروش جهانی180میلیون دلاری

یک هفته پیش از آغاز نمایش فیلم در آمریکا ، مارول اعلام کرد فیلم کین خواهان (The Avengers)بیش از 178میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته

 نمایش جهانی فیلم کمی زودتر از آمریکا آغاز شد و بر پایه آخرین گزارش ها در39کشور گوناگون به نمایش درآمده است که از این میان بیشترین فروش از آنِ انگلستان با24 میلیون دلار ، استرالیا با19  ، مکزیک با15 ، برزیل با11 کره جنوبی با12 ، فرانسه با12  و ایتالیا با10میلیون دلار در بالاترین جایگاه پر بیننده ترین کشورها بوده اند . اما نکته ی شگفتی برانگیز فروش پایین فیلم در آلمان با تنها7میلیون دلار بوده است گویا آلمان ها چندان دلبستگی ای به این فیلم از خود نشان نداده اند . افزون بر آنکه نمایش فیلم در کشورهای پرمخاطبی چون چین ، روسیه و ژاپن هنوز آغاز نشده است . پیش بینی فروش سراسری کین خواهان (The Avengers)در بیرون از آمریکا عددی نزدیک به ششصد میلیون دلار می باشد 



نويسنده : HM | تاريخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» تریلر آخرین اثر «ریدلی اسکات» منتشر شد / بهمراه لینک دانلود

بخاطر سیاست پنهان کاری «ریدلی اسکات» کارگردان فیلم «پرومتئوس» اطلاعات چندانی از آن در دست نبود، امّا خوشبختانه با انتشار تریلری که دیروز منتشر شده، خط داستانی آن تا حدود زیادی مشخص می شود.
داستان فیلم مربوط به مسافران یک کشتی فضایی در سال 2085 است که در یک تمدّن پیشرفته غریب، در جستجوی سرچشمه بشریت هستند.
ریدلی اسکات در اصل این فیلم را دنباله ای برای فیلم علمی تخیّلی «بیگانه» محصول سال 1979 می داند و ایده آن را از آن فیلم گرفته است.
به گزارش اینترتینمنت ویکلی، اسکات در همآیش «واندرکان» ( گردهمایی سالانه هواداران کتاب های کامیک و عامه پسند و فیلم ها در کالیفورنیا ) برای ساخت دنباله ای برای «پرومتئوس» ابراز امیدواری کرده است.
ستارهای حاضر در  فیلم «پرومتئوس» که 8 جون اکران می شود «شارلیز ثرون» و «مایکل فاسبندر» می باشند.
پرومته، پرومتئوس (به یونانی: Προμηθεύς) و (به انگلیسی: Prometheus) در اسطوره‌های یونان، یکی از تیتان‌ها و پسر یاپتوس و کلومنه (یا تمیس) و خدای آتش است. او یکی از تیتان‌ها مورد احترام زئوس و تنها تیتان باقیمانده تیتان‌ها از جنگ زئوس بود. (ویکیپدیای فارسی)

برای دانلود این تریلر اینجا کلیک کنید



نويسنده : HM | تاريخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» نقش جوزف گوردون لویت در بتمن مشخص شد

بالاخره حضور لویت در سری جدید بتمن با نام The Dark Knight Rises قطعی شد و قرار است او در نقش البرتو فالکونه حضور پیدا کند.البرتو فرزند یکی از سران مافیا گاتهام است که نقش پدرش را تام ویلیکنسون در Batman Begins بازی میکرد. البرتو در کامیک بوکهای بتمن به قاتل تعطیلات معروف است.

بنظر میرسه در قسمت جدید او کنترل اعضای گروه جوکر را پس از اینکه جوکر دستگیر میشود بعهده میگرد و قصد داره که مردم با نوعی ویروس الوده کند! برای جزئیات بیشتر باید تا جولای 2012 صبر کرد



نويسنده : HM | تاريخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» تریلر سوم «ظهور شوالیه تاریکی» منتشر شد / دانلود تریلر

وارنر دوشنبه شب گذشته، سومین تریلر از قسمت پایانی فیلم سه گانه بتمن را یک روز پس از انتشار یک فایل انیمیشنی که هوادارن فیلم از سراسر دنیا آن را در گردآوری کرده بودند منتشر کرد.

داستان این قسمت 8 سال پس از حوادث بخش قبلی فیلم یعنی «شوالیه تاریکی» (2008) اتفاق می افتد.زمانی که رهبر تروریست ها «بین» با بازی «تام هاردی» به «گاتهام سیتی» می آید.

فیلم پر سر و صدای «قیام شوالیه تاریکی» (The Dark Knight Rises) بیستم جولای امسال  با درخشش ستاره هایی چون «لیام نیسون» «کریستین بیل» «تام هاردی» «گری اولدمن» «جوزف گوردن لویت» و «آن هاتواوی» و با کارگردانی «کریستوفر نولان» به اکران سینما های ایالات متّحده در می آید.

این تریلر را با حجم حدود 45 مگابایت از اینجا دانلود کنید



نويسنده : HM | تاريخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» نخستین نگاره ازآرنولد در فیلم The Expendables 2

 



نويسنده : HM | تاريخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» لیست فیلم های تایید شده

فيلم هاي ترسناک تاييد شده اينده :

Jeepers Creepers 3: Cathedral 2013

Leatherface 3D : The Texas Chainsaw Massacre 3 2012

Outpost II : Black Sun 2012

Cloverfield 2 2012

Childs Play 2014

Dog Soldiers : Fresh Meat 2014

Wolf Creek 2 2013

The Human Centipede III : Final Sequence 2013

BioShock 2013

Shrooms 3D 2013

The Evil Dead 2013

REC 3 : Genesis 2012

Hatchet III 2012

The Last Exorcism 2 2012

Constantine 2 2012

Paranormal Activity 4 2012

REC 4 : Apocalypse 2012

A Nightmare On Elm Street 2 2012

Resident Evil : Retribution 2012

Piranha 3DD 2012

Silent Hill : Revelations 3D 2012

Halloween III 2012



نويسنده : HM | تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» Rec 3 عرضه شد

REC 3 : Genesis 2012 عرضه شد







[REC]� G�nesis (2012) - IMDb

به زودی در سایت ها.....



نويسنده : HM | تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب
تصاویر فیلم Battle - Los Angeles
The Godfather 1972
Inception 2010
The Town 2010
نقد و بررسی فیلم The Avengers
Hanna 2011
Hesher 2010
God of War: Ascension - خدای جنگ : معراج
The Lord of the Rings: The Return of the King (ارباب حلقه ها: بازگشت سلطان
The Dark Knight (شوالیه تاریکی)
بهترین فیلم های تاریخ سینما و بهترین های دهه گذشته به انتخاب راجر ایبرت
تحسین غیرمنتظره آیت الله قائم مقامی از فیلم اصغر فرهادی
«جدایی نادر از سیمین» نامزد دریافت جایزه اسکار ایتالیایی شد
اسکار بی اعتبار است
12 Angry Men (دوازده مرد خشمگین)
The Good, the Bad and the Ugly (خوب، بد، زشت)
فهرست نامزدها و برندگان جوایز اسکار 2010
Pulp Fiction (داستان عامه پسند)
The Godfather: Part II (پدرخوانده 2)
The Godfather (پدرخوانده)
The Shawshank Redemption (رستگاری در شائوشنگ)
نقد و بررسی فیلم Seven Samurai
10 فیلم برتر دنیا از دیدگاه سایت
اخرین مطالب
معرفی فیلم Playback
معرفی فیلم Silent House
معرفی فیلم The Raid: Redemption
معرفی فیلم Wrath of the Titans
معرفی فیلم Titanic 3D
نقد و بررسی فیلم The Iron Lady
نقد و بررسی فیلم The Grey
نقد و بررسی فیلم Shame
کین خواهان و فروش جهانی180میلیون دلاری
تریلر آخرین اثر «ریدلی اسکات» منتشر شد / بهمراه لینک دانلود
پوسترهایG.I.JOE 2 و prometheus
نقش جوزف گوردون لویت در بتمن مشخص شد
تریلر سوم «ظهور شوالیه تاریکی» منتشر شد / دانلود تریلر
نخستین نگاره ازآرنولد در فیلم The Expendables 2
نقد و بررسی فیلم Ghost Rider: Spirit of Vengeance
نقد و بررسی فیلم Project X
نقد و بررسی فیلم John Carter
نقد و بررسی فیلم The Raid: Redemption
نقد و بررسی فیلم Wrath of the Titans
نقد و بررسی فیلم Case 39 2009
نقد و بررسی فیلم Paranormal Activity 2 2010
نقد و بررسی فیلم Saw 3D 2010
نقد و بررسی فیلم The Rite 2011